A som i.....

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Men ändå

Av A - 17 januari 2012 23:43

Har jag då inget alls att skriva om? Händer det inget alls i mitt liv? Finns jag på riktigt? Svar: Jo, Jo, Ja då. Har bara inte haft ork/lust att starta datorn. Bloggar ju till och med från iphone nu. Men kära människa, hur slö får man vara? Antagligen finns det väl nån typ av regel för tillåten grad av slöhet men jag orkar inte bry mig. Ha ha ha, jag är ju bara för rolig. Älskar min humor, den är sjukt bra. Så, nu blev det ett inlägg trots allt. Totalt ihopsmetat och i ärlighetens namn totalt meningslöst. But still.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 29 mars 2014 10:49

Jag sitter soffan och tänker på hur bra jag trivs i mitt eget sällskap. Jag gillar min egen humor och kan skratta högt åt nåt roligt sms jag knåpat ihop till en vän. Jag anser att jag är rätt smart även om det inte är nåt jag skryter om inför and...

Av A - 23 mars 2014 13:56

Fördelen med att bli äldre är att självkänslan blir större. Åtminstone är det så för mig. Jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker och tänker, inte så att jag kör över folk, nej nej, men jag behöver inte andras godkännande för att våga vara ja...

Av A - 1 oktober 2013 23:40

Ett samtal och jag hör direkt att nåt hemskt har hänt. Jag blir tung av sorg innan jag ens vet. Och jag vill skrika. Varför? Gråten blir en klump i halsen. Fast hon är vuxen så är hon ju ändå mitt barn. Och jag skulle gå genom eld och vatten ...

Av A - 25 augusti 2013 19:05

Det är så lätt att tappa fokus. Och så lätt att dras ner i gnällträsket, prestationsträsket, karriärträsket eller nåt annat träsk som är just det, ett träsk. Det är så lätt att tro att man behöver en massa saker för att vara lycklig. Eller att man ...

Av A - 18 augusti 2013 12:31

Jag hör ljudet då du skakar på muggen där du samlar dina mynt. Du skramlar för att folk som går förbi ska lägga en slant i din mugg. Du sitter på en låda på trottoaren utanför en mat-affär mitt på Folkungagatan. Folk stressar förbi dig hela tiden. De...

Ovido - Quiz & Flashcards